UPS 3D-print seksspeeltjes om te concurreren met webwinkels

UPS 3D-print seksspeeltjes om te concurreren met webwinkels

UPS 3D-print seksspeeltjes om te concurreren met webwinkels
De seksindustrie heeft het 3D-printen technologie ontdekt en koeriersdienst UPS weet er alles vanaf. Online krant The Daily Dot deed onderzoek bij UPS welke producten het bedrijf 3D-print en welke niet. Zo is naar voren gekomen dat het oudste koeriersbedrijf ter wereld geen 3D-geprinte wapens en 3D-geprinte drones print, maar wel seksspeeltjes.

Consumenten kunnen zowel online als bij honderd verschillende winkels van UPS allerlei producten laten 3D-printen. The Daily Dot sprak met een vertegenwoordiger van UPS en hen werd vertelt dat het bedrijf geen wapens print. Seksspeeltjes zijn echter geen probleem voor het bedrijf. Volgens de vertegenwoordiger van UPS, gelden er geen specifieke regels binnen het bedrijf over het 3D-printen van seksspeeltjes.

Toch zijn enkele winkels van UPS van franchise ondernemers. Deze eigenaren hebben de mogelijkheid om de 3D-geprinte seksspeeltjes te verbieden. Uit economische oogpunt gezien, is de zet van UPS een hele interessante. 3D-printen is een techniek die het mogelijk maakt om haar gebruikers gepersonaliseerde items te laten maken.

Het zal je niet verbazen dat de seksindustrie ook steeds meer begint te draaien om personalisering, aangezien iedereen zijn/haar seksualiteit verschillend is en seksobjecten zoals bijvoorbeeld dildo’s kunnen dan ook gepersonaliseerd worden via 3D-printen.

UPS lijkt te willen toetreden tot de financiële bandwagon van 3D-geprinte seksspeeltjes. Online service’s van 3D-printen hebben relatief hoge kosten, want het duurt een tijdje om iets 3D-geprint te krijgen. Bedrijven in het 3D-printen profiteren van hun hoge prijsklassen, en UPS wil hier niet in achterblijven.

Foto: UPS

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *